سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
سرپرست شهرداری پرند گام‌های بلندی در مسیر توسعه شهر برداشت
سرپرست شهرداری پرند گام‌های بلندی در مسیر توسعه شهر برداشت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدنیا، رئیس شورای شهر پرند، در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه های جدید شهرداری، گفت: در دوران سرپرستی شهرداری، وظیفه اصلی حفظ شرایط موجود است. اما دکتر مرادی نوروزی به این مسئله اکتفا نکرد و گام‌های موثری برای توسعه شهر برداشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا، ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری در دوران سرپرستی و اشاره به سوابق مدیریتی دکتر مرادی در استانداری تهران، گفت: معمولا شهرداری‌ها در دوران سرپرستی به دنبال کارهای ویترینی هستند، اما دکتر مرادی با سابقه درخشان خود در حوزه سرمایه‌گذاری، اقدامات بزرگی در این مسیر به یادگار گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم درآمد زایی پایدار برای شهرداری تصریح کرد: بخشی از این  پروژه های سرمایه گذاری امروز در قالب سه پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد و بخش مهم دیگر آن که بیست هزار میلیارد تومان ارزش دارد در قالب چندین پروژه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

حجت الاسلام محمدنیا با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای در این مدت تعطیل نشد، خاطر نشان کرد: پروژه هایی مثل خوابگاه ورزشی فاز 6، ساختمان موتوری شهرداری، ایستگاه آتش نشانی فاز 4 و پایانه مسافربری فاز 5 همگی جزو پروژه هایی هستند که با پیشرفت خوب در حال تکمیل بوده و بزودی افتتاح می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند همچنین با اشاره به تایید حکم مهندس رحمت اله پایدار به عنوان شهردار جدید پرند، اظهار داشت: مهندس پایدار از مدیران دلسوز، با دانش، کاردان و با تجربه شهر پرند است که مطمئنا اقدامات خوبی در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهر رقم خواهد زد.



مطالب مرتبط