سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند

پیگیری مطالبات مردمی در صدر برنامه های شهرداری پرند

برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند

نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند به ریاست سعید پایبند سرپرست جدید شهرداری، صبح امروز در دفتر شهردار پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ابتدای این جلسه، سعید پایبند ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پرند و انتخاب وی به عنوان سرپرست شهرداری بیان داشت: بنده خود را خادم مردم شریف پرند می دانم و به کمک همکارانم در شهرداری از هیچ کوششی برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان دریغ نخواهم کرد.

پایبند با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات شهروندی در صدر برنامه های شهرداری قرار دارد، گفت: مجموعه اقدامات متعددی در حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، فرهنگی و ... را بر اساس نیازها و مطالبات شهروندان گرامی و در راستای کسب رضایتمندی مردم فهیم پرند در دستور کار قرار خواهیم داد.  

در این جلسه که روئسای اداره های حراست و بازرسی شهرداری نیز حضور داشتند، معاونین و مدیران شهرداری ضمن تبریک به سرپرست جدید شهرداری، آمادگی خود را برای تلاش مضاعف در مسیر تحقق برنامه های مدیریت شهری اعلام نموده و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود در خصوص برنامه های پیش روی معاونت های مختلف گفتگو و تبادل نظر شد.

پیگیری و تداوم اقدامات عمرانی شهرداری، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، اجرای طرح های محله محور در حوزه خدمات شهری، گسترش فعالیت های شهرداری جهت حفظ و توسعه فضای سبز، فعالیت های فرهنگی و مناسبتی و ... بخشی از مباحث مطرح شده در جلسه صبح امروز شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند بود.



مطالب مرتبط