سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۵/۰۴/۲۸
شهادت "علی قانع" امتداد افتخار آفرینی شاهدانی است که برای آرامش و آسایش مردم میهن به شهادت رسیدند.
شهادت "علی قانع" امتداد افتخار آفرینی شاهدانی است که برای آرامش و آسایش مردم میهن به شهادت رسیدند. مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر پرند:
شهادت "علی قانع" امتداد افتخار آفرینی شاهدانی است که برای آرامش و آسایش مردم میهن به شهادت رسیدند.
 
به گزارش روابط عمومی شهر پرند، پژمان ملکی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر پرند در مراسم تشییع پیکر پاک شهید « علی قانع » یکی از ماموران فداکار ایستگاه 27 آتش نشانی تهران که روز جمعه 25 تیر ماه 95 در پی عملیات خاموش کردن آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در منطقه جنت آباد تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد، اظهار کرد: آنان که در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خویش در راستای خدمت به خلق دریغ ندارند، مقامی همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنیای باقی خود خواهند کرد.
ملکی شهادت را لباسی زیبا و برازندۀ قامت فرزندان دلیر این مرز و بوم خواند و تصریح کرد: شهادت "علی قانع" امتداد افتخار آفرینی شاهدانی است که برای دفاع از وطن و برای آرامش و آسایش مردم میهن در فضایی به دور از جلوه گری، مجاهدت کردند و به شهادت رسیدند.
وی در ادامه افزود: امروز همه ما با هم متعهدیم، همچون همرزمان شهیدمان در سنگر ایستاده ایم تا راه و آرمان شهدا را پیش ببریم.       ما این مسیر را انتخاب کردیم و زندگی ما جز خدمت به مردم، دفاع از آرمان انقلاب و دفاع از مردم نیست. یک روز این دفاع در جبهه بود و امروز نشان داده شد در این شهر پرتلاطم، مردان مردی هستند که همچون شهدا از هم نوعان خود دفاع می کنند و در این راه با رشادت جان خود را نیز نثار می کنند.
ملکی در پایان شهادت آتش نشان قهرمان و مجاهد عرصه خدمت عاشقانه به مردم، شهید علی قانع را به هموطنان عزیز و خانواده آن دلاور مرد و همکاران آتش نشانش تسلیت گفت.
 

 
 
 


مطالب مرتبط