سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شماره
۰۲۷۴۶
تاریخ درج
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
عنوان
واگذاری بازارچه میوه و تره بار فاز سه شهر پرند
شرح

آگهی فراخوان تجدید مزایده عمومی شماره دوازده

شهرداری پرند باستناد مجوز شماره 02746 مورخ 1402/05/09 شورای اسلامی شهر پرند در نظر دارد واگذاری بازارچه میوه و تره بار فاز سه شهر پرند را به شماره 5002098283000012 را از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت و با شرایط ذیل واگذار نماید. لذا متقاضیان جهت دریافت اسناد و اطلاعات بیشتر میتوانند از تاریخ  1402/07/10با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی (www.setadiran.ir) در مزایده شرکت نمایند.

1- موضوع مزایده:  اجاره بازار روز  فاز 3 شهر پرند 

2- مدت زمان اجاره:  سه سال شمسی 

3-مبلغ پایه اجاره بهای  سه ساله : 291/526/967/160ریال ( دویست و نود و یک میلیارد و پانصدو بیست و شش میلیون و نهصدو شصت و هفت هزار و صدو شصت ریال)

4- مهلت و محل دریافت اسناد مزایده: از تاریخ انتشار آگهی تا ساعت  14:00 روز  سه شنبه  1402/07/18و محل دریافت اسناد آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی (www.setadiran.ir) می باشد.

5-مهلت و محل تسلیم پیشنهادات: متقاضیان می بایست پاکت های پیشنهاد قیمت خود را که برابر شرایط مندرج در اسناد مزایده تنظیم شده است را حداکثر تا ساعت 13:00 روز شنبه مورخ 1402/07/29در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی (www.setadiran.ir) بارگذاری نمایند.

6-سپرده شرکت در مزایده: 14/576/348/358ریال ( چهارده میلیارد و پانصدو هفتاد و شش میلیون و سیصدو چهل و هشت هزار و سیصدو پنجاه هشت ریال) است که باید نقدا به حساب شماره 0109113366006 (شماره شبا 280170000000109113366006) نزد بانک ملی به نام شهرداری پرند یا بصورت ضمانت نامه بانکی تسلیم دبیرخانه این شهرداری گردد. لازم به ذکر است چنانچه برندگان اول و دوم و سوم مزایده حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان بترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

تذکر:صرفا اسناد پاکت های پیشنهاد ب و ج دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است و در جلسه بازگشایی پاکت های ب و ج، اسناد فیزیکی (کاغذی) دارای مهر گرم و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.

7-مدارک لازم جهت دریافت اسناد: متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی (www.setadiran.ir) نسبت به تهیه اسناد اقدام نمایند.

8-زمان گشایش پیشنهادها: بازگشایی پاکات 14:00 روز شنبه مورخ 1402/07/29می باشد.

9- زمان بازدید : از تاریخ  1402/07/10لغایت  1402/07/18می باشد. 

محل دریافت
واحد امور پیمانهای شهرداری پرند
مهلت دریافت
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
محل ارسال
واحد امور پیمانهای شهرداری پرند
مهلت ارسال
۱۴۰۲/۰۷/۲۹