شهرداری پرند به استناد مجوز شماره 01232 مورخ 1401/02/24صادره از شورای اسلامی شهر پرند ؛ در نظر دارد اجرای پروژه درزگیری و لکه گیری آسفالت معابر شهر پرند را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران دارای حداقل رتبه پنج رشته راه و باند از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- موضوع مناقصه: درزگیری و لکه گیری آسفالت شهر پرند از محل اعتبارات داخلی بر اسای فهرست بهای راه و باند 1401
2- محل اجراء پروژه : معابر سطح شهر پرند
3- مدت زمان اجرا: شش ماه
4-مبلغ اعتبار: 40/000/000/000ریال ( چهل میلیارد ریال)
5- مهلت و محل توزیع و عودت اسناد: محل دریافت اسناد واحد امور پیمانهای شهرداری پرند می باشد. مهلت فروش و توزیع اسناد به مدت 10 روز از تاریخ درج آگهی نوبت دوم از روز دوشنبه مورخ 1401/03/02لغایت پایان ساعت اداری روز پنج شنبه مورخ 1401/03/12می باشد و مهلت تحویل و عودت اسناد به شهرداری ، پایان ساعت اداری روز پنجشنبه مورخ 1401/03/12می باشد.
6-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 2/000/000/000(دو میلیارد )ریال
7-محل و تاریخ گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: بازگشایی پاکات روز دو شنبه مورخ 1401/03/16در شهرداری پرند می باشد.
8- شهرداری در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار است.
9- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
10- هزینه دریافت اسناد مناقصه 1/300/000 ریال می باشد.
11- ارائه معرفی نامه و تصویر گواهینامه صلاحیت در رشته های مورد نیاز و تصویر آخرین تغییرات شرکت جهت دریافت اسناد الزامی است.
لازم به ذکر است در صورت عدم تمایل نفرات اول و دوم و سوم برنده در مناقصه جهت انعقاد قرارداد سپرده ایشان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد، اطلاعات تکمیلی در اسناد مناقصه ذکر گردیده و متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس: کیلومتر30 اتوبان تهران – ساوه ، شهرجدید پرند ، میدان بصیرت ساختمان شهرداری مراجعه نمایند.