سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
تجلیل مدیریت شهری پرند از معلمان

شهردار پرند: نقش معلمان در اعتلای جامعه بی بدیل است

تجلیل مدیریت شهری پرند از معلمان

مهندس رحمت اله پایدار شهردار پرند به اتفاق آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند و مدیران فرهنگی شهرداری، صبح امروز با حضور در مدرسه دخترانه علامه محمد تقی جعفری از معلمان این دبستان تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این دیدار صمیمانه که به مناسبت روز معلم به انجام رسید، از سرکار خانم محمدی مدیر و همچنین معلمان دبستان علامه جعفری با اهدای گل، تجلیل به عمل آمد و در خصوص مباحث فرهنگی گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

مهندس پایدار شهردار پرند در این دیدار با قدردانی از زحمات بی وقفه معلمان شهر پرند، نقش آنها را در اعتلای جامعه بی بدیل دانست و گفت: در آموزه های دینی ما بر نقش معلم بسیار تاکید شده و همانطور که از گذشته شنیده ایم به واقع معلمی شغل انبیا الهی است.

آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی پرند نیز که خود از معلمان و فرهنگیان با سابقه شهر پرند است، طی سخنانی با تبریک روز معلم از تلاش های جامعه فرهنگیان و معلمان شهر پرند قدردانی نموده و بر ارج نهادن بر مقام و منزلت معلمان تاکید کرد.

سرکار خانم محمدی، مدیر دبستان علامه جعفری پرند و مدیر نمونه شهرستان رباط کریم نیز در این دیدار صمیمانه انتصاب مهندس پایدار را به عنوان شهردار پرند تبریک گفت و حضور ایشان در این مسئولیت را به فال نیک گرفته و قوت قلبی برای مدیران شهر پرند دانست.

همچنین در این دیدار، پیرامون مباحث آموزشی و فرهنگی شهر پرند، تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با مدارس در راستای بهبود وضعیت آموزشی و ... گفتگو و از معلمان این مدرسه به نمایندگی از معلمان شهر پرند تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط