سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
دیدار شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با خانواده معظم شهداء

شهردار پرند: دعای خیر خانواده شهداء پشتوانه محکمی برای مسئولان است

دیدار شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با خانواده معظم شهداء

مهندس رحمت اله پایدار در اولین روز کاری خود به عنوان شهردار پرند، صبح امروز یکشنبه به همراه آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری در منزل شهیدان عباسی حضور یافته و از خانواده معظم این شهیدان دوران دفاع مقدس تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس پایدار در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ایران اسلامی، دعای خیر خانواده معظم شهداء را سرمایه و پشتوانه محکمی برای مسئولان عنوان کرد و گفت: وظیفه خود دانستم که در اولین روز کاری در مسند شهردار پرند، از خانواده معظم شهدا کسب اجازه نموده و با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایم.

شهردار پرند با اشاره به کنگره 12 هزار شهید استان تهران که در خرداد ماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: همواره تلاش کرده ایم که منش و رفتار شهداء عزیزمان را سرمشق و الگو خود قرار داده و در مسیر خدمت گزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و امیدوارم با دعای خیر خانواده معظم شهداء در این مسیر خطیر روسفید باشیم.

آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز طی سخنانی با ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهداء، بیان داشت: امروز هر آن چه داریم مدیون خون پاک شهدای عزیزمان است که جان خود را برای حفظ کیان و آرمان های نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشته و آرامش و امنیت را برای ما فراهم کردند.

برادر شهیدان گرانقدر علی عباسی و ولی الله عباسی نیز در این دیدار صمیمانه به مدیران شهری پرند خیر مقدم گفته و اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در اولین روز کاری شهردار محترم، میزبان مسئولان شهر پرند هستیم و از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم، موفقیت و سربلندی برای شما داریم.

گفتنی است شهید علی عباسی و شهید ولی الله عباسی از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند که در عملیات بیت المقدس و فتح المبین به مقام والای شهادت نایل آمدند.

 

 



مطالب مرتبط