سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
پویش زمین پاک در پارک کوهسار پرند برگزار شد

برنامه ای شاد و آموزشی برای دانش آموزان

پویش زمین پاک در پارک کوهسار پرند برگزار شد

همزمان با هفته زمین پاک، صبح روز پنج شنبه برنامه ویژه ای با حضور آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند، مدیران فرهنگی شهرداری، مدیر، معاون و دانش آموزان دبستان محسنین در پارک کوهسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ پویش زمین پاک با همکاری معاونت فرهنگی و واحد پسماند شهرداری پرند، کمیسیون فرهنگی شورا و مدیریت دبستان محسنین در پارک کوهسار برگزار و برنامه های متنوع، مفرح و آموزشی برای جمعی از دانش آموزان این دبستان به اجرا رسید.

آقای قهرمانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، در مراسم امروز طی سخنانی بر فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست در سنین کودکی تاکید کرد و گفت: زمین، امانت خداوند به انسان ها است و همه ما باید تلاش کنیم تا این امانت الهی را به درستی به نسل های بعد منتقل کنیم.

خانم ها دیلمی، مدیر و حیدرنیا، معاون پرورشی دبستان محسنین نیز از حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند در اجرای این برنامه قدردانی نموده و دقایقی در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست و زمین پاک برای دانش آموزان به سخنرانی پرداختند.

توزیع کیسه های پلاستیکی و دستکش، جمع آوری زباله ها به صورت نمادین توسط دانش آموزان، مسابقه، اهدای جوایز و ... بخشی از پویش زمین پاک در پارک کوهسار بود که امروز با استقبال دانش آموزان به اجرا رسید.



مطالب مرتبط