سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آئین معارفه شهردار جدید پرند برگزار شد

تکیه مهندس پایدار بر کرسی مدیریت شهری پرند

آئین معارفه شهردار جدید پرند برگزار شد

آیین معارفه مهندس رحمت اله پایدار شهردار جدید پرند، صبح امروز پنج شنبه 13 اردیبهشت با حضور مسئولان استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء، دکتر رحمتی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند؛ دکتر احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم، اعضای شورای شهر پرند، سرهنگ پیله ور فرمانده سپاه حیدر کرار(ع)، آقای یوسفوند دادستان رباط کریم، مدیران شرکت عمران پرند، مدیر حوزه علمیه پرند، پرسنل شهرداری و جمع زیادی از شهروندان برگزار شد، حکم مهندس پایدار به وی ابلاغ گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و قدردانی از شکیبایی و حمایت مردم از منتخب شورا، گفت: از مردم شریف پرند تشکر می کنم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست که این درخت صبر مردم، با مهندس پایدار به بار بنشیند و مردم عزیز پرند از میوه خدمت آن متنعم شوند.

امام جمعه پرند حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی، دیگر سخنران این مراسم بود و اظهار داشت: از همه کسانی که از انتصاب مهندس پایدار حمایت کردند تشکر می کنم. امروز این اتفاق خوب رقم خورد و بنده ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای شهردار جدید در این مسئولیت خطیر از همه می خواهم که با اتحاد، نور امید را در دل مردم زنده نگه داریم.

دکتر احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم نیز طی سخنانی با تبریک به شهردار جدید پرند، انتصاب ایشان را مطالبه عموم مردم پرند دانست و گفت: سابقه درخشان، تجربه و محبوبیت آقای پایدار این امید را ایجاد می کند که روند رو به رشد شهر پرند در سال های اخیر با جدیت دنبال شود.

وی با قدردانی از شهردار و سرپرست های پیشین شهرداری پرند افزود: امیدوارم این همدلی که در انتخاب مهندس پایدار به خوبی نمایان شده است، با همه ارکان سازمان ها و مسئولان همچنان ادامه یابد تا شاهد توسعه روز افزون این شهر جدید که شایسته بهترین ها است، باشیم.

مهندس سید هادی رحمتی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران نیز در سخنانی با تبریک به آقای پایدار و مردم شریف این شهر، از زحمات دکتر اله یاری شهردار سابق پرند، دکتر مرادی و آقای پایبند سرپرست های شهرداری قدردانی نموده و با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید پرند، به بیان نکاتی در حوزه مدیریت شهری پرداخت.

مهندس پایدار شهردار پرند نیز به عنوان آخرین سخنران از شهروندان گرامی پرند، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر اله یاری شهردار سابق پرند، دکتر مرادی و آقای پایبند سرپرست های شهرداری و سایر مسئولان تشکر کرد و گفت که از تمام توان و تجربیات 20 ساله خود در پروژه های عمرانی، برای توسعه همه جانبه و خدمت رسانی شایسته به مردم شریف پرند استفاده خواهم کرد.

در پایان این مراسم، حکم استاندار تهران توسط مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران به مهندس پایدار تقدیم و از زحمات سرپرست های پیشین شهرداری تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط