سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مردم پرند شایسته بهترین ها هستند

سوابق، تجارب و محبوبیت مهندس پایدار، سرمایه ای ارزشمند است

مردم پرند شایسته بهترین ها هستند

دکتر امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در مراسم معارفه شهردار جدید پرند، مردم این شهر را شایسته بهترین خدمات و امکانات دانست و ابزار امیدواری کرد که با سکانداری مهندس پایدار بر شهرداری پرند، روند پیشرفت و توسعه این شهر با جدیت دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر احمدی با بیان اینکه مطالبه مردم پرند به درستی رقم خورد، اظهار داشت: معارفه مهندس پایدار به عنوان شهردار پرند، مطالبه ای به حق بود که این رویداد رقم خورد و پرند از بلاتکلیفی بیرون آمد.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به پروژه های عمرانی شهر پرند و اقدامات دولت سیزدهم، تصریح کرد: خوشبختانه این شهر از روزمرگی بیرون آمده و هر روز شاهد پیشرفت و توسعه شهر پرند هستیم که این امر با همیاری و همدلی شورا، شهرداری و شرکت عمران نیز در حال رقم خوردن است.

دکتر احمدی همچنین با اشاره به مدت زمان صدور حکم شهردار پرند، اظهار داشت: این تاخیرها در امور اداری طبیعی است، حکم بنده به عنوان فرماندار نیز پس از شش ماه سرپرستی رقم خورد. از صبر مردم، شورای شهر و مهندس پایدار که امروز به عنوان شهردار معارفه می شود، در این باره سپاسگزارم.  

فرماندار شهرستان رباط کریم با قدردانی از زحمات دکتر اله یاری شهردار سابق پرند بیان داشت: پروژه های خوبی در دوران ایشان به ثمر نشست و امیدوارم با سوابق ارزنده و شناخت خوب مهندس پایدار از شهر پرند و همدلی و همیاری مسئولان، شاهد توسعه روز افزون این شهر جدید که شایسته بهترین ها است باشیم.

وی از دکتر مرادی نوروزی و مهندس سعید پایبند، سرپرست های شهرداری پرند تشکر نمود و گفت: ما در دوران سرپرستی، انتخابات مجلس را در پرند برگزار کردیم و رویداد های مهمی همچون ماه مبارک رمضان و سال جدید را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از زحمات هر دو سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر پرند قدردانی نمایم.



مطالب مرتبط