سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شناخت و تجربه 20 ساله خود در حوزه عمرانی را برای توسعه و پیشرفت شهر پرند بکار می گیرم

مهندس رحمت اله پایدار، شهردار جدید پرند در مراسم معارفه خود که صبح امروز با حضور مسئولان استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند برگزار شد، بیان داشت: شناخت، تجربه 20 ساله و تمام توانم را برای توسعه و آبادانی شهر پرند بکار خواهم بست.

شناخت و تجربه 20 ساله خود در حوزه عمرانی را برای توسعه و پیشرفت شهر پرند بکار می گیرم

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس پایدار طی سخنانی با قدردانی از حمایت های مردم پرند، استاندار، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، اظهار داشت: بنده افتخار می کنم که بیش از 20 سال است ساکن شهر پرند هستم و در این مدت نیز تجربیات متعددی در حوزه عمرانی بدست آورده ام که از تمامی آنها برای پیشرفت و توسعه شهرم، استفاده خواهم کرد.

مهندس پایدار با قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پرند، به بخشی از برنامه های خود اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدگی به مشکلات مردم است و از همه مردم، صاحب اندیشان و نخبگان شهر می خواهم که بنده را در این مسئولیت خطیر و آبادانی شهر پرند یاری نمایند.

شهردار پرند همچنین از تلاش های دکتر اله یاری شهردار سابق و سرپرست های شهرداری قدردانی کرد و گفت: توسعه همه جانبه زیرساخت ها، افزایش امکانات شهری در حوزه های مختلف، خدمات رسانی شایسته و ایجاد رضایتمندی در بین مردم از جمله اهداف بنده در دوران مسئولیتم خواهد بود و طبق برنامه ای مدون در این مسیر حرکت خواهیم کرد.



مطالب مرتبط