سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب در پرند

دور جدید جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب با نظارت معاون خدمات شهری شهرداری پرند و با بکار گیری چندین اکیپ زنده گیری در دستور کار قرار گرفت.

 آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب در پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ آقای سعید پایبند معاون خدمات شهری شهرداری پرند از آغاز طرح ضربتی زنده گیری و سامان دهی سگ های بلاصاحب خبر داد و گفت: در پی مطالبات شهروندان گرامی برای جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر، این طرح با چندین اکیپ و نظارت مستقیم معاونت خدمات شهری در دست اجرا قرار گرفته است.

پایبند افزود: سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری به کمپ نگهداری منتقل و مورد غربالگری، واکسیناسیون و حدالامکان عقیم سازی قرار می گیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری پرند اظهار داشت: برای دست یافتن به شرایط ایده آل و کاهش چشمگیر سگ های بلاصاحب در سطح شهر، چندین موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد و مستلزم همکاری شهروندان گرامی و عدم غذارسانی غیر اصولی، انسجام و همکاری حامیان حیوانات، جلوگیری از انتقال سگها از دیگر شهرها به شهر پرند و مشارکت سایر ادارات مسئول است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر صورت شهرداری پرند به وظیفه خود در این خصوص با جدیت عمل می کند و در همین راستا دور جدید طرح ضریتی جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب آغاز شده است.



مطالب مرتبط