سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر پرند با امام جمعه

حجت الاسلام دکتر کاظمی: پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار پرند هستیم

دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر پرند با امام جمعه

اعضای شورای اسلامی شهر پرند پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر امام جمعه پرند با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ اعضای شورای اسلامی شهر پرند در نخستین دیدار رسمی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی در سال جدید، از حمایت های امام جمعه پرند از مدیریت شهری قدردانی نموده و در خصوص مباحث مختلف شهری گفتگو نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند در ابتدای این دیدار با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، به تشریح اقدامات سال گذشته و همچنین فرایند ابلاغ حکم شهردار پرند و برنامه های پیش روی مدیریت شهری پرداخت و از حمایت ها و رهنمودهای دکتر کاظمی تشکر کرد.

امام جمعه پرند نیز در این دیدار صمیمانه، با تبریک سال جدید و عید سعید فطر به نمایندگان مردم در پارلمان شهری، بر صدور هر چه سریعتر حکم شهردار جدید پرند تاکید کرد و گفت: بنده به شخصه چندین بار پیگیر این موضوع بوده و هستم و در آخرین گفتگویی که با مسئولان مربوطه داشتم، نظر آنها نیز مثبت است و امیدواریم که هر چه سریعتر حکم شهردار پرند صادر شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی، انسجام و همدلی اعضای شورای شهر را قابل تقدیر دانست و گفت: باید از حاشیه هایی که عده ای تلاش می کنند آبشخور آن را ایجاد کنند، جلوگیری کنیم تا مدیریت شهری پرند بدور از حواشی و در آرامش به فعالیت بپردازد.

در این جلسه همچنین پیرامون مباحث مختلف فرهنگی، آموزشی، حجاب و عفاف، لزوم گسترش فعالیت های آموزش و پرورش در پرند، افزایش مشارکت مردم در امور مختلف و ... گفتگو شد.



مطالب مرتبط