سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر پرند با فرمانده سپاه حیدر کرار(ع)

سرهنگ پیله ور: انسجام و همدلی مدیران پرند قابل تقدیر است

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر پرند با فرمانده سپاه حیدر کرار(ع)

نخستین دیدار و نشست اعضای شورای اسلامی شهر پرند با سرهنگ پیله ور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حیدر کرار (ع) پرند در سال جدید، ظهر امروز در دفتر ایشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند در این دیدار صمیمانه از زحمات سرهنگ پیله ور و پاسداران شهر پرند قدردانی نمود و نقش سپاه و بسیج را در حفظ امنیت و برنامه های فرهنگی و مذهبی، ستود‌.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: تجربه ثابت کرده که هرگاه دشمن چنگ و دندان نشان می دهد، مردم بیشتر از گذشته به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی برمی خیزند و راهپیمایی باشکوه روز قدس نشانگر این امر مهم بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا در ادامه به فرایند صدور حکم شهردار جدید پرند اشاره کرد و گفت: با رای مثبت شورای حل اختلاف، روند صدور حکم شهردار پرند در استانداری محترم به مراحل پایانی رسیده و با پیگیری هایی که کرده ایم به زودی حکم مهندس پایدار که از مدیران خوشنام، متخصص و بومی شهر پرند است، امضاء می شود.

سرهنگ پیله ور، فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، گفت: خداوند متعال را شاکریم که مسئولان شهر پرند و اعضای شورا همکاری خوبی در ابعاد مختلف با یکدیگر دارند و این یکپارچگی، همدلی و هم افزایی قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) افزود: ما هم از مجموعه فرمانداری و استانداری پیگیر وضعیت شهردار جدید پرند هستیم و امیدواریم تا هر چه زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

سرهنگ پیله ور در ادامه به برخی از فعالیت های بسیج و سپاه همچون گشت رضویون برای افزایش امنیت محله ها، تشکیل محله ها اسلامی و ... اشاره کرد و از همکاری شورای اسلامی و شهرداری پرند با سپاه حیدر کرار(ع) قدردانی نمود.

 

 



مطالب مرتبط