سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
امیدواریم درخت صبر مردم فهیم پرند به میوه شیرین پیشرفت و توسعه شهر منتج شود
امیدواریم درخت صبر مردم فهیم پرند به میوه شیرین پیشرفت و توسعه شهر منتج شود

بسم الله الرحمن الرحیم

مهر تایید استانداری تهران بر انتخاب شورای اسلامی شهر پرند و سپردن کرسی مدیریت شهری بر عهده مهندس رحمت اله پایدار که از مدیران متخصص، متعهد و کاردان این شهر است، قابل تقدیر و تشکر می باشد.

بر خود لازم می دانم که از سوی اعضای محترم شورا در درجه اول از صبر و شکیبایی مردم فهیم، نجیب و شریف پرند برای سیر مراحل قانونی تایید این حکم، تشکر ویژه نمایم و عرض کنم با توجه به برگزاری انتخابات مجلس، فرایند قانونی تایید حکم شهردار پرند از سوی استانداری محترم به دلیل مشغله های ایام انتخابات، کمی به طول انجامید و خدا را شاکریم که با درایت مسئولان سرانجام این حکم مورد تایید قرار گرفت.

همچنین لازم است از جناب آقای دکتر فخاری استاندار محترم تهران، دکتر احمدی فرماندار محترم شهرستان رباط کریم و مجموعه فرمانداری و استانداری که در تایید منتخب شورای اسلامی شهر پرند نقش بسزایی داشتند، کمال قدردانی را بنمایم.

در پایان امیدوارم که درخت صبر مردم شریف پرند، میوه شیرین پیشرفت و توسعه شهر را در پیش داشته باشد و ما به عنوان خادمان مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند بتوانیم گام های بلند و استواری در راستای رضایت خداوند متعال و مردم عزیز پرند برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدنیا - رئیس شورای اسلامی شهر پرند



مطالب مرتبط