سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
قدم های تازه شهرداری و شورای اسلامی پرند به سوی توسعه زیرساخت ها

قدردانی مسئولان استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند از تلاش های دکتر مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند و آرزوی موفقیت برای مهندس پایدار شهردار جدید

قدم های تازه شهرداری و شورای اسلامی پرند به سوی توسعه زیرساخت ها

آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند عصر پنج شنبه با حضور دکتر احمد مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، حجت الاسلام کاظمی امام جمعه پرند، دکتر مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، معاونین و مدیران شهرداری و سایر مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار فاز یک به مساحت 5 هزار متر مربع، کلنگ زنی پارک خطی فاز صفر به مساحت یک و نیم هکتار و همچنین میدان میوه و تره بار جنوب فاز سه با 6 هزار متر مریع مساحت، بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند بود که در آستانه سال جدید به منظور توسعه زیرساخت های شهری، افتتاح و کلنگ زنی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند در آیین افتتاح میدان میوه و تره بار فاز یک، ضمن خیر مقدم به مهمانان از زحمات و تلاش های بی وقفه دکتر مرادی نوروزی سرپرست شهرداری طی 6 ماه اخیر قدردانی کرد و گفت: پروژه های عمرانی در این مدت بدون لحظه ای توقف و با سرعت بالا به پیش رفته است و جا دارد از تلاش های دکتر مرادی و حمایت های اعضای محترم شورا برای تحقق اهداف مدیریت شهری، تشکر نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه مردم شریف پرند شایسته بهترین خدمات هستند از تلاش های سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر برای توسعه زیر ساخت ها و امکانات شهری که موجب جبران کمبود ها می شود، قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس پایدار شهردار جدید پرند بر ادامه این روند تاکید نمود.

دکتر احمد مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران نیز در این مراسم با ابراز رضایت از روند رو به رشد شهر پرند، گفت: کار ها و اقدامات عمرانی خوبی از سوی مدیریت شهری پرند به انجام رسیده که جا دارد از تلاش های دکتر مرادی تشکر نمایم و برای مهندس پایدار نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داشته باشم.

دکتر امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر پرند از تلاش های 6 ماه دکتر مرادی قدردانی نموده و با تبریک به مهندس پایدار شهردار پرند برای وی آرزوی موفقیت نموده و گفت: توسعه و پیشرفت شهر پرند و ایجاد رضایت مندی در بین شهروندان شریف این شهر از مهمترین برنامه های دولت و مدیریت شهری است.

دکتر مجتبی مرادی نوروزی، سرپرست شهرداری پرند نیز در این مراسم با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و تبریک به شهردار جدید پرند گفت: خوشبختانه در طول 6 ماه گذشته، 21 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در شهرداری تعریف شده که بخشی از آن در حال اجرا و برخی در روند مراحل اداری جهت اجرا قرار دارند. این پروژه‌ها به سمت درآمد پایدار برای توسعه سرانه‌ها در پرند کمک بزرگی خواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم مهندس احسان رهبر معاون عمرانی شهرداری، محمد خانی مسئول اداره بازرسی و سایر معاونین و مدیران شهرداری، مدیر عامل شرکت عمران پرند و مسئولان شهری حضور داشتند.



مطالب مرتبط