سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
حرکت پرشتاب شهرداری پرند به سمت عمران و آبادانی

خبرهای خوب عمرانی در راه است

حرکت پرشتاب شهرداری پرند به سمت عمران و آبادانی

روند احداث پروژه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با شتاب و کیفیت بالا و بدون لحظه ای درنگ به پیش می رود و به زودی چند پروژه شاخص افتتاح و تقدیم مردم خوب پرند خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ادامه بازدید های مستمر دکتر مجتبی مرادی از پروژه عمرانی، امروز پنج شنبه سرپرست شهرداری پرند به اتفاق مهندس رحمت اله پایدار رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پرند، آقای محمد خانی رئیس اداره بازرسی شهرداری، مهندس احسان رهبر معاون عمرانی و سایر کارشناسان فنی شهرداری از برخی پروژه های در دست احداث بازدید نمودند.

پروژه سرمایه گذاری میدان میوه و تره بار فاز یک (نگین) و مجموعه ورزشی مجهز و چند منظوره فاز 3، از جمله پروژه های مهم و شاخص مدیریت شهری پرند هستند که مراحل احداث آنها به واپسین روزهای خود رسیده و به زودی افتتاح می شوند.

احداث ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی فاز 4 نیز یکی دیگر از چندین پروژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند است که عملیات احداث آن آغاز شده تا این فاز پرجمعیت شهر پرند هم از ایستگاه آتش نشانی برخوردار شود.

این پروژه ها به همراه دیگر پروژه های عمرانی در دست احداث شهرداری پرند با نظارت و پیگیری های مستمر دکتر مرادی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر، بخشی از اقدامات گسترده مدیریت شهری پرند برای توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه های مورد نیاز شهروندان است که با جدیت و بدون لحظه ای توقف به پیش می روند.



مطالب مرتبط