سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
دیدار و تسلیت مدیریت شهری پرند به خانواده شهید جزینی

سرپرست شهرداری و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با حضور در منزل شهید "داود جزینی"، درگذشت پدر بزرگوار این شهید دوران دفاع مقدس را به خانواده ایشان تسلیت گفتند.

دیدار و تسلیت مدیریت شهری پرند به خانواده شهید جزینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در پی درگذشت حاج محمد جزینی، پدر بزرگوار شهید "داود جزینی"، مدیران شهری پرند به دیدار خانواده این شهید گرانقدر رفته و مصیبت وارده را به فرزندان و بازماندگان مرحوم جزینی تسلیت گفتند.

دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند در این دیدار، پدران و مادران شهداء را سرچشمه خیر و برکت جامعه دانسته و برای مرحوم احمد جزنیی، رحمت و همنشینی با اهل بیت(ع) را مسئلت کرد.

آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز با تسلیت به فرزندان و بازماندگان مرحوم جزینی، بیان داشت: شهدا و خانواده معظم آنها، سرمایه های ارزشمند اجتماعی هستند و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند افزود: در دیداری که پیشتر با مرحوم جزینی داشتیم، صفا و صمیمیت و بزرگ منشی در رفتار ایشان موج می زد و مجموعه مدیریت شهری فقدان این مرد بزرگ را تسلیت گفته و توفیق درجات را برای پدر شهید داود جزینی از خداوند متعال خواستار است.

لازم به ذکر است مراسم تشییع و تدفین مرحوم محمد جزینی، فردا سه شنبه 24 بهمن ساعت 10 صبح از میدان شهدای اورین به سمت گلزار شهدای امام زاده عباس چهاردانگه برگزار می شود.



مطالب مرتبط