سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز

دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند طی پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را تبریک و شادباش گفتند.

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان، مزین به طلوع انوار تابناک در آسمان امامت و ولایت است که با وجود نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین و جویندگان راه حق و عدالت هستند.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و انتخاب میلاد فرخنده علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) به عنوان روز جانباز، حکایت از پیوند های عمیق مردم ایران با واقعه عاشورا و اسطوره های بی بدیل آن دارد.

روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری بزرگ مردانی است که با تاسی از امام حسین (ع) در مسیر تحقق اهداف و ارزش های متعالی اسلام گام بر می دارند و روز جانباز نیز نماد راستین ایثار، مجاهدت و از خود گذشتگی جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب والای حضرت ابالفضل العباس(ع) درس ایثار و وفاداری خوانده اند.  

مدیریت شهری پرند فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز و همچنین میلاد فرخنده امام سجاد (ع) را به ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان شهر پرند تبریک عرض نموده و برای تمامی خادمان جان برکف کشورمان آروزی سلامتی و توفیق خدمت دارد.



مطالب مرتبط