سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
بازدید سرپرست شهرداری پرند از میادین میوه و تره بار

یک گام تا افتتاح و بهره برداری از پروژه شاخص سرمایه گذاری (BOT) بازار میوه و تره بار فاز یک پرند

بازدید سرپرست شهرداری پرند از میادین میوه و تره بار

دستور اکید دکتر مجتبی مرادی نوروزی برای راه اندازی هر چه سریعتر بازارهای میوه و تره بار فازهای 3 و 6

پروژه سرمایه گذاری بازار میوه و تره بار فاز یک شهرداری پرند با سرعت و کیفیت بالا در دست احداث است و با پیشرفت 95 درصدی، آخرین مراحل خود را طی می کند‌.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند به همراه آقای محمد خانی رئیس اداره بازرسی و مهندس احسان رهبر معاون عمرانی شهرداری، صبح امروز از میادین میوه و تره بار شهرداری پرند در فاز های مختلف بازدید و روند احداث و راه اندازی آنها را مورد بررسی قرار دادند.

میدان میوه و تره بار فاز یک که از پروژه های شاخص شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند محسوب می شود، به عنوان پروژه سرمایه گذاری (BOT) در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با 50 غرفه در بلوار انقلاب اسلامی، جنب پارک کوهسار واقع شده و به زودی افتتاح و راه اندازی می شود.

دکتر مرادی نوروزی در جریان بازدید از این پروژه شاخص، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار را عاملی مهم در افزایش توان شهرداری برای توسعه زیرساخت ها دانسته و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند با نیازسنجی و در راستای افزایش سرانه های شهری، پروژه های متعددی برای سال جدید در حوزه سرمایه گذاری طراحی و تعریف نموده اند.

بازار های میوه و تره بار در فازهای 6 و 3 از دیگر پروژه هایی بود که روند آماده سازی آنها مورد بازدید قرار گرفت و سرپرست شهرداری پرند با تاکید بر اینکه بهره برداری از این دو پروژه، مطالبه مهم و به حق شهروندان است، دستورات لازم را جهت تسریع در روند راه اندازی آنها به مدیران مربوطه صادر نمود.



مطالب مرتبط