سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب در پرند

شهروندان با سامانه 137 تماس بگیرند

آغاز طرح ضربتی جمع آوری سگ های بلاصاحب در پرند

سرپرست شهرداری پرند از آغاز طرح ضربتی جمع آوری و ساماندهی سگ بلاصاحب در سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح با 4 اکیپ ویژه از صبح دوشنبه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی با اعلام این خبر گفت: طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب در طول سال به طور مستمر اجرا می شود اما به دلیل افزایش درخواست های شهروندان محترم این طرح به طور ضربتی و با 4 اکیپ در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته بیش از 170 سگ بلاصاحب از سطح شهر پرند جمع آوری شده است، افزود: سگ های بلاصاحب پس از جمع آوری به کمپ نگهداری منتقل شده و مورد غربالگری، واکیسناسیون و حتی الامکان عقیم سازی قرار می گیرند.

دکتر مرادی نوروزی با اشاره به لزوم همکاری شهروندان و حامیان حیوانات در این طرح، اظهار داشت: محل نگهداری سگ های بی پناه در پرند ظرفیت کافی برای ساماندهی تعداد زیاد آنها را ندارد و باید در این خصوص فکری اساسی شود.

سرپرست شهرداری پرند خاطرنشان کرد: جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصحاب یک مطالبه عمومی در پرند به شمار می رود و از همین رو معاونت خدمات شهری با افزایش تعداد اکیپ های خود با جدیت این مطالبه را پیگیری و اجرا می کند.

دکتر مرادی در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده سگ های بلاصاحب و مزاحمت آنها با سامانه 137 تماس حاصل نمایند تا مراحل جمع آوری و ساماندهی آنها از طریق پیمانکار مربوطه به سرعت انجام پذیرد.



مطالب مرتبط