سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
پیشرفت قابل توجه پروژه مشارکتی میدان میوه و تره بار فاز یک پرند

عملیات احداث پروژه مشارکتی میدان میوه و تره بار فاز یک شهر پرند با چندین اکیپ عملیاتی و نظارت سرپرست شهرداری، با سرعت و کیفیت بالا به پیش می رود.

پیشرفت قابل توجه پروژه مشارکتی میدان میوه و تره بار فاز یک پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی، سرپرست شهرداری پرند در بازدید های مستمر خود از پروژه های عمرانی، صبح روز سه شنبه از پروژه شاخص میدان میوه و تره بار فاز یک جنب پارک کوهسار بازدید و آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

میدان میوه و تره بار فاز یک شهر پرند در قالب پروژه مشارکتی BOT، با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و با 50 غرفه و تامین پارکینگ به منظور عرضه اقلام و مایحتاج اساسی شهروندان فهیم پرند در حال احداث است و از جمله پروژه های مهم سرمایه گذاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند به حساب می آید.

دسترسی آسان شهروندان به این میدان میوه و تره بار، میزان سرمایه گذاری، طراحی زیبا، استفاده از متریال با کیفیت و رعایت استانداردها ، موجب شده تا این پروژه در زمره پروژه های شاخص و مهم مدیریت شهری پرند در حوزه سرمایه گذاری قرار بگیرد.

شایان ذکر است که با تاکید ویژه و پیگیری های دکتر مرادی نوروزی، عملیات عمرانی این پروژه با چندین اکیپ و سه شیفت در حال اجرا است و به زودی افتتاح و بهره بردای می رسد.

 



مطالب مرتبط