سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
نشست سرپرست شهرداری پرند با اعضای شورا

انتخاب مجدد دکتر مرادی نوروزی به عنوان سرپرست شهرداری پرند

نشست سرپرست شهرداری پرند با اعضای شورا

جلسه مشترک سرپرست شهرداری پرند با اعضای شورای اسلامی شهر، پیش از ظهر سه شنبه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری برگزار و در خصوص مباحث مختلف شهری گفتگو و همفکری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند در دیدار با اعضای محترم شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از حمایت های شورا، گزارشی از فعالیت های شهرداری طی سه ماه اخیر ارائه داده و به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز در این جلسه بیان داشت: رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر پرند در دوران سرپرستی، یک رویکرد حمایتی است و با قدردانی از اقدامات آقای مرادی معتقدیم که تجربیات خوب ایشان به همراه تلاش های صورت گرفته، می تواند کمک شایانی به مدیریت شهری نماید.

دکتر مرادی نوروزی در این جلسه گفت: از اعتماد مجدد اعضای محترم شورا به بنده کمال تشکر را دارم و با تمام توان و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای پیشبرد برنامه های مدیریت شهری در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ... استفاده خواهم کرد.

در ادامه سایر اعضای شورای اسلامی شهر پرند نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و پیرامون مباحث شهری همچون پروژه های عمرانی، تقویت وضعیت موتوری و ماشین آلات سنگین شهرداری، ارتقای سطح خدمات شهری، تعریف پروژه های جدید و ... گفتگو و تبادل نظر شد.

در پایان نیز حکم انتخاب مجدد دکتر مجتبی مرادی نوروزی به عنوان سرپرست شهرداری برای یک دوره دیگر از سوی رئیس شورای اسلامی شهر به وی ابلاغ گردید.



مطالب مرتبط