سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
برگزاری جلسه راهبردی حمل و نقل و ترافیک شهر پرند

اتخاذ تصمیمات لازم برای تسهیل در عبور و مرور

برگزاری جلسه راهبردی حمل و نقل و ترافیک شهر پرند

جلسه راهبردی حمل و نقل و ترافیک شهر پرند با حضور سرپرست شهرداری، رئیس پلیس راهور، نیروی انتظامی، نمایندگان دستگاه های خدمات رسان و شرکت عمران در دفتر شهردار پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری در این جلسه، رفع مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک را بسیار مهم دانسته و گفت: شهروندان گرامی هر روز به طور مستقیم با مسائل مربوط به حوزه ترافیک و حمل و نقل مواجه هستند و می بایست تدابیر لازم برای بهبود وضعیت این حوزه با مشارکت ادارات و نظرات کارشناسی اتخاذ شود.

سرگرد کاویانی رئیس پلیس راهور شهر پرند نیز در ادامه این جلسه به مهمترین مشکلات ترافیکی شهر پرند اشاره کرد و بیان داشت: با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و اجرای آن توسط دستگاه مربوطه، به دنبال کاهش مشکلات در حوزه ترافیکی و دستیابی به شرایط استاندارد و ایده آل هستیم.

اصلاح دوربرگردان های سطح شهر در نقاط حادثه خیز، رفع نواقص تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب علائم ترافیکی، خط کشی معابر، اخذ مجوز حفاری قبل از کار و پیگیری جهت ترمیم نوارهای حفاری پس از اتمام کار توسط دستگاه های خدمات رسان و ... از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان نیز مقرر شد که با نظرات کارشناسی پلیس راهور، دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را در حوزه ترافیکی شهر پرند به انجام برسانند.

 

 



مطالب مرتبط