سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری پرند

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، بانوان شاغل در شهرداری پرند مورد تجلیل مدیران شهری قرار گرفتند.

آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مراسم تجلیل از بانوان شهرداری پرند، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند، برگزار و از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل شد.

دکتر مرادی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، بیان داشت: بانوان ستون اصلی خانواده و جوامع سالم و پویا هستند و همواره نشان داده اند که در کنار فعالیت های مربوط به خانواده و در نقش مادر و همسر و همچنین در امور اجتماعی و فعالیت های شغلی، توانمند بوده و نقش بی بدیلی در تعالی جامعه ایفا می کنند.

سرکار خانم مینا جعفری رئیس کمیسبون بانوان شورای اسلامی شهر پرند نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر به همه بانوان، گفت: نگاه اسلام به بانوان یک نگاه مترقی مبتنی بر احترام و عزت است و امروز شاهد نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف هستیم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند در ادامه تصریح کرد: بانوان در همه حوزه ها و فعالیت های شهرداری پرند حضور پررنگ داشته و نقش موثر و کلیدی در پیشبرد برنامه های مدیریت شهری دارند که حاکی از توانمندی آنها است.

در این مراسم با اهدای گل و لوح تقدیر، از بانوان شاغل در شهرداری پرند تجلیل و از زحمات آنها قدردانی به عمل آمد.

همچنین از سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند نیز از سوی سرپرست شهرداری تجلیل شد.



مطالب مرتبط