سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
تجدید بیعت مردم و مسئولان پرند با ولایت

شهر پرند میزبان شهید گمنام دفاع مقدس

تجدید بیعت مردم و مسئولان پرند با ولایت

به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه 9 دی، یادواره بزرگداشت شهدای مدافع امنیت استان تهران و مراسم سربازان ولایت با حضور باشکوه مردم متدین پرند و مسئولان در شهر پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مردم متدین و ولایتمدار پرند بار دیگر به همراه مسئولان شهری، شهرستان رباط کریم و مقامات نظامی و انتظامی با حضور چشگمیر و باشکوه در مراسم بزرگ سربازان ولایت که امروز یکشنبه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام علی (ع) برگزار شد، با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

میزبانی از پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع امنیت استان تهران از جمله برنامه‌های مهم این مراسم باشکوه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی در این مراسم به سخنرانی پرداخته و با نوای گرم حاج سید مهدی میرداماد و کربلایی جواد مقدم، از مداحان بنام اهل بیت(ع) حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشیده شد.

فرماندار رباط کریم، ائمه جمعه پرند و رباط کریم، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پرند، فرماندهان سپاه حیدر کرار(ع)، مسئولان دستگاه قضایی، مقامات نظامی و انتظامی شهرستان و منطقه و دیگر مسئولان به همراه مردم ولایتمدار پرند در مراسم بزرگ سربازان ولایت حضور داشتند.

 

 



مطالب مرتبط