سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
تجلیل مدیران شهری پرند از خانواده معظم شهدای مدافع حرم
تجلیل مدیران شهری پرند از خانواده معظم شهدای مدافع حرم

به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء، سرپرست شهرداری پرند به اتفاق نایب رئیس شورای اسلامی شهر و مدیر اداره بازرسی شهرداری با حضور در منزل دو شهید گرانقدر پرند، از خانواده معظم شهدا تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند در دو دیدار جداگانه با خانواده شهید ذاکر حسینی و همسر و فرزندان شهید نوچمنی، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را ستود و گفت: شهدای والامقام کشورمان به واقع مفهوم ایثار و از خودگذشتگی را معنا بخشیدند.

دکتر مرادی با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی افزود: شهدای کشورمان درس وطن پرستی، استقامت و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی را به ما آموختند و امیدوارم این توفیق را داشته باشیم که با سرلوحه قرار دادن رفتار و منش این عزیزان در مسیر آنها گام برداریم.

آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز در این دیدار ها بیان داشت: شهدای کشورمان جان خود را نثار کردند که امروز ایران اسلامی در آرامش و امنیت بسر ببرد و ما تا ابد مدیون خون مطهر شهدا و خانواده معظم آنها هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با محکوم نمودن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی، اظهار داشت: حضور خانواده معظم شهدا در شهر پرند باعث افتخار و برکت این شهر است و قدردانی از صبر و استقامت آنها کوچکترین وظیفه مسئولان به شمار می رود و امیدواریم که همگی از دعای خیر خانواده شهداء بهره مند باشیم.

در پایان این دیدار ها، با اهدای لوح و یادبود از مادر شهید مهدی ذاکر حسینی و همسر شهید حجت الله نوچمنی تجلیل به عمل آمد.

شهید مهدی ذاکر حسینی از نیروهای جان برکف سپاه پاسداران بود که در سال 95 به دست داعش جنایتکار به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید والا مقام پس از گذشت 7 سال به تازگی به کشور بازگشته است.

شهید حجت الله نوچمنی نیز از نیروهای سپاه قدس و ساکن شهر پرند بود که در فروردین سال 97 با حمله جنگنده های رژیم غاصب صهیونیستی به مقام والای شهادت نایل آمد.

گفتنی است، مزار یادبود این دو شهید والامقام مدافع حرم در کنار یادبود سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، دو سال قبل توسط شهرداری در کنار مزار شهدای گمنام پارک کوهسار ساخته شده است.



مطالب مرتبط