سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تجلیل مدیران شهری پرند از خانواده معظم شهید اکبری

دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند، عصر روز چهارشنبه و در آستانه شب یلدا با حضور در منزل خواهر شهید والا مقام "حسن اکبری" از خانواده این شهید گرانقدر مدافع حرم تجلیل نمودند.

تجلیل مدیران شهری پرند از خانواده معظم شهید اکبری

سرپرست شهرداری و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند در آستانه شب یلدا با حضور در منزل خواهر شهید حسن اکبری با خانواده این شهید والامقام دیدار و از ایشان تجلیل نمودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری به اتفاق آقای حسین قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند عصر روز چهارشنبه در منزل خواهر شهید حسن اکبری از شهدای گرانقدر مدافع حرم حضور یافته و ضمن تجلیل از خواهر شهید، یاد و خاطره شهدا را در آستانه طولانی ترین شب سال، گرامی داشتند.

دکتر مرادی در این دیدار بیان داشت: شهدای کشورمان از عزیز ترین دارایی خود که همانا جان هر انسانی است، گذشتند و آن را  در طبق اخلاص قرار دادند و اگر امروز ایران اسلامی در عزت، آرامش و امنیت به سر می برد، مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های این عزیزان است.

آقای قهرمانی نیز در این دیدار صمیمانه ارج نهادن به خانواده معظم شهدا را از وظایف مهم مسئولان دانست و گفت: شهید اکبری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که نه تنها دین خود را در دوران جنگ تحمیلی به نظام اسلامی ادا کرد بلکه با رشادت، ایمان راسخ و از خود گذشتگی در مقابل وحوش داعش نیز ایستادگی کرد و به مقام والای شهادت نایل آمد.

در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح و یادبود از خانواده شهید حسن اکبری تجلیل به عمل آمد و یاد کلیه شهدای ایران اسلامی گرامی داشته شد.

شایان ذکر است که شهید حسن اکبری از جانبازان دفاع مقدس بود که در آذر سال 1395 در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهر ایشان به تازگی و پس از هفت سال، به کشورمان بازگردانده شد.



مطالب مرتبط