سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
آغاز عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند

ساخت نخستین ایستگاه آتش نشانی فاز 4 و پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند کلید خورد

آغاز عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند

عملیات احداث پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر پرند با حضور دکتر مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری و معاونین و مدیران عمرانی شهرداری در شمال فاز چهار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مرادی با تاکید بر رویکرد ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای توسعه زیرساخت های ضروری، گفت: احداث پنجمین ساختمان آتش نشانی شهر پرند و اولین ایستگاه در فاز 4، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در شمال این فاز آغاز شده است و تا شش ماه آینده به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت در این شهر، تصریح کرد: به جرات می توان گفت که شهر جدید پرند به واسطه پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و سرریز جمعیت از شهر های دیگر، بالاترین رتبه ی جذب جمعیت در کشور را داراست و از همین رو تامین زیرساخت های مهم و حیاتی و افزایش سرانه ها در این شهر، بسیار حائز اهمیت است.

دکتر مرادی در ادامه اظهار داشت: فاز 4 شهر پرند تراکم جمعیتی بسیار بالایی دارد و عملیات احداث اولین ایستگاه آتش نشانی در این فاز و پنجمین ایستگاه در شهر پرند، با هدف خدمات رسانی مطلوب تر و دسترسی سریعتر نیروهای جان بر کف آتش نشانی به محل حوادث آغاز شده و از بهار سال آینده به بهره برداری می رسد.



مطالب مرتبط