سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
برخورد قاطع شهرداری پرند با تخلفات ساختمانی

ساخت و ساز های غیر مجاز خط قرمز شهرداری پرند

برخورد قاطع شهرداری پرند با تخلفات ساختمانی

دکتر مجتبی مرادی، سرپرست شهرداری پرند با تاکید بر اینکه تخلفات ساخت و ساز خط قرمز شهرداری پرند است از برخورد قاطع با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز از جمله احداث طبقه مازاد، تغییر کاربری و... خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مرادی در این خصوص بیان داشت: اداره کنترل و نظارت ساختمانی شهرداری پرند با نظارت مستمر بر ساخت و ساز در صدد است که میزان تخلف در سطح شهر را به حداقل ممکن برساند تا کمترین آسیب به نظام شهرسازی شهر زده شود.  

سرپرست شهرداری پرند افزود: از این رو با احداث طبقه مازاد، تغییر کاربری و سطح اشغال خارج از عرف و... مقابله خواهد شد و در چند روز اخیر با این رویکرد از احداث یک طبقه مازاد بر پروانه ساخت در فاز سه جلوگیری و مطابق قانون برخورد گردید. همچنین یک واحد مسکونی که قصد تغییر کاربری به تجاری را داشت، پلمب شد.

دکتر مرادی با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز خط قرمز شهرداری پرند است، خاطر نشان کرد: با متخلفان ساختمانی بدون اغماض و مطابق مقررات و قوانین برخورد و از فعالیت آنها با قاطعیت جلوگیری می شود و شهر می بایست براساس طرح جامع و اسناد بالادست ساخته شود.

سرپرست شهرداری پرند در خاتمه اظهار داشت: رهایی نظام مالی شهرداری های کشور از درآمد ناپایدار و تکیه آن بر یک نظام مالی پایدار تنها راه نجات شهرهای کشور از تخلفات ساختمانی است. شهرداری پرند سعی دارد با ریل گذاری و تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی بتواند در راستای تحقق این هدف گام بردارد.



مطالب مرتبط