سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
نشست مدیران شهری پرند با پیشکسوتان فوتبال

️ شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند آماده همکاری برای توسعه ورزش فوتبال و آموزش مربیان

نشست مدیران شهری پرند با پیشکسوتان فوتبال

اعضای هیات مدیره کانون مربیان ایران با حضور در دفتر دکتر مجتبی مرادی، ضمن دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پرند و در خصوص ایجاد آکادمی و آموزش مربیان فوتبال در این شهر گفتگو به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این دیدار که آقایان بیژن ذوالفقارنسب مربی و پیشکسوت مطرح فوتبال، حسین شمس فوتبالیست با سابقه و مربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان و جمعی دیگر از فوتبالیست های پیشکسوت حضور داشتند، در خصوص آموزش حرفه ای مربیان فوتبال و توسعه این ورزش در پرند گفتگو شد.

دکتر مرادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت های کم نظیر و استعدادهای درخشان ورزشی در شهر پرند گفت: توسعه زیرساخت ها و گسترش فعالیت های ورزشی در سطح حرفه ای، مورد توجه جدی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پرند قرار دارد و مدیریت شهری از هر اقدامی که در دست یابی به این اهداف کمک نماید، استقبال می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا و سایر اعضای شورای اسلامی شهر پرند نیز با برشمردن برخی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه ورزش، بر استفاده از تجارب ارزنده کارشناسان و متخصصان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال به عنوان یک ورزش پر طرفدار، تاکید کردند.

آقای حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شناختی که پیشتر از آقای مرادی داشتم، امروز به اتفاق آقای ذوالفقارنسب و دیگر پیشکسوتان فوتبال از امکانات ورزشی پرند همچون زمین فوتبال ساحلی بازدید کردیم و برای پیشرفت فوتبال پرند در سطح حرفه ای آماده همکاری هستیم.

برگزاری کلاس های مقدماتی و حرفه ای جهت دانش افزایی مربیان فوتبال زیر نظر فدراسیون، شناسایی استعدادهای ورزش فوتبال در پرند با همکاری هیات فوتبال و همچنین ایجاد آکادمی حرفه ای مربیان، از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه به شمار می رفت.



مطالب مرتبط