سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

دکتر مرادی سرپرست شهرداری و حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند طی پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به عموم مردم متدین و پرستاران دلسوز شهر پرند تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمان الرحیم

سالروز ولادت اسوه نیکی ها، مظهر صبر و شکیبایی، تجسم عینی علم و عفاف و پرستار زخم های تاریخ تشیع حضرت زینب کبری (س)، فرصت مناسبی است تا از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه پرستاران عزیز قدردانی نماییم.

نامگذاری سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، یادآور تلاش ‌ها و از خود گذشتگی پرستاران عزیزی است که اندیشه ای جز التیام آلام و رنج های جسمی و روحی بیماران نداشته و قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار به واقع وظیفه ای همگانی به شمار می رود.

فداکاری و از خودگذشتی پرستاران هرگز از یادها نخواهد رفت و بی‌شک از خود گذشتگی این عزیزان به تاسی از حضرت زیبب(س)، افتخاری برای جامعه پرستاری است که تا ابد در یادها باقی خواهد ماند.

مدیریت شهری پرند میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه مردم شریف پرند به ویژه پرستاران و کادر درمان تبریک گفته و برای همه آنها و فعالان حوزه سلامت و کادر درمان، آرزوی سلامتی و تندرستی دارد.



مطالب مرتبط