سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بازدید سرزده مدیران شهری پرند از مرکز شهربانو

تاکید بر استفاده از ظرفیت های اولین مرکز تخصصی بانوان شهر پرند

بازدید سرزده مدیران شهری پرند از مرکز شهربانو

دکتر مرادی سرپرست شهرداری پرند به اتفاق سرکار خانم جعفری رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند و معاونین شهرداری، از اولین مرکز تخصصی بانوان پرند به طور سرزده بازدید و بر توسعه فعالیت های این مرکز تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مدیران شهری پرند ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز شهربانو، استفاده از ظرفیت های این مرکز و توسعه فعالیت ها آن را به منظور توانمندسازی و آموزش مهارت های مختلف به بانوان مورد تاکید قرار دادند.

دکتر مرادی با بیان اینکه مرکز شهربانو در سطح استان تهران کم نظیر است، اظهار داشت: رسالت ما این است که شهر پرند را با فراهم نمودن زیرساخت های لازم، بیش از پیش زیست پذیر نماییم و بدون تردید مرکز شهربانو به عنوان مرکزی تخصصی بانوان که در سطح منطقه و حتی استان تهران کم نظیر است، می تواند نقش موثری در دستیابی به این هدف ایفا نماید.

سرکار خانم جعفری، رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند نیز بیان داشت: با توجه به رویکرد خانواده محور مدیریت شهری پرند، مرکز شهربانو به عنوان اولین مرکز بانوان در زمینه توانمندسازی، ارائه آموزش های تخصصی و مهارت افزایی بانوان ارجمند فعالیت می کند و سعی داریم از تمامی ظرفیت های موجود در این مرکز برای بهبود سطح خدمات آموزشی و فرهنگی به بانوان شهر، بهره بگیریم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند افزود: در حال حاضر کارگاه های آموزش خیاطی، موسیقی سنتی، نقاشی، تابلو فرش و قالی بافی و همچنین کارگاه آموزش و تولید لباس، سالن ورزشی و مشاوره خانواده و کودک در مرکز شهربانو فعال است و این ظرفیت وجود دارد تا زمینه این فعالیت ها را گسترش دهیم.  

خانم جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امور بانوان و ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی در این حوزه، یکی از مهمترین دغدغه های کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر پرند و سایر همکارانم در شورا است چرا که پویایی و سلامت روان هر جامعه ای از بانوان فرهیخته آن نشات می گیرد.

شایان ذکر است، مرکز شهربانو پرند در بلوار امام خمینی ره (چهارباغ) نبش خیابان البرز جنوبی واقع شده و علاقه مندان جهت شرکت در کلاس های آموزشی و برنامه های این مرکز، می توانند به نشانی فوق مراجعه نمایند.



مطالب مرتبط