سال جهش تولید با مشارکت مردم شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
برگزاری جلسه معارفه سرپرست شهرداری پرند

تاکید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند بر تداوم توسعه زیرساخت ها و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان

برگزاری جلسه معارفه سرپرست شهرداری پرند

جلسه معارفه دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری پرند ظهر امروز دوشنبه 24 مهر ماه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند در ابتدای این جلسه، بیان داشت: پس از استعفای دکتر اله یاری از سکانداری شهرداری پرند، اعضای شورای اسلامی شهر، با وفاق کامل و همدلی و با اتفاق آرا شهردار منتخب و سرپرست شهرداری را انتخاب کردند و از امروز آقای مرادی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و مشغول به فعالیت می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر اله یاری شهرداری پیشین پرند، تصریح کرد: اعضای محترم شورا با توجه به سوابق مدیریتی آقای مرادی و فعالیت وی به عنوان قائم مقام شهردار و معاون مالی و اداری شهرداری و شناخت نسبت به مسائل پیش روی شهر، ایشان را با 7 رای قاطع به عنوان سرپرست انتخاب کرده و تمام قد در راستای خدمت رسانی و رضایتمندی مردم در کنار ایشان خواهند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا خاطر نشان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر پرند به دوران سرپرستی به هیچ عنوان به مثابه یک دوره گذار نیست و از دکتر مرادی می خواهیم که به همراه پیشبرد امور جاری و خدماتی، با قدرت و جدیت در حوزه های مختلف از جمله، تعریف و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی و امور فرهنگی نیز ورود کند.

دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری پرند نیز در این جلسه بیان داشت: قبل هر چیز از اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر پرند به بنده، کمال تشکر را دارم و تمام توان خود را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فهیم پرند تا زمان صدور حکم مهندس پایدار شهردار منتخب به کار خواهم بست.

سرپرست شهرداری پرند در ادامه اظهار داشت: وظیفه خود می دانم از زحمات برادر ارجمندم دکتر اله یاری و حمایت های همدلانه و مسئولانه اعضای محترم شورا تشکر نمایم. دکتر اله یاری در این دو سال کارنامه موفق و رضایت بخشی از خود برجای گذاشت.

بنده نیز به کمک همکارانم و حمایت اعضای محترم شورا در دوران سرپرستی، با تمام توان و ظرفیت در مسیر رضایت حداکثری شهروندان گام بر خواهم داشت.

دکتر مرادی افزود: دست تمامی همکارانم در شهرداری پرند را به گرمی می فشارم و از هیچ کوششی برای پیشبرد امور عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ... فروگذار نخواهم کرد و امیدوارم در پایان این مسئولیت بتوانم در پیشگاه خداوند متعال، مردم شریف پرند و اعضای محترم شورا، سربلند باشم.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا، حکم دکتر مرادی سرپرست شهرداری پرند را قرائت و به ایشان ابلاغ نمود.

گفتنی است، مراسم تکریم دکتر اله یاری شهردار سابق پرند همزمان با معارفه شهردار جدید، پس از تائید وزارت کشور به طور مفصل برگزار خواهد شد.



مطالب مرتبط