سال جهش تولید با مشارکت مردم یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
افتتاح نخستین مجتمع ساماندهی مشاغل پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر

پروژه مهم و شاخص، مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم با حضور مسئولان استانی، شهرستان و شهر پرند صبح روز سه شنبه به افتتاح رسید.

افتتاح نخستین مجتمع ساماندهی مشاغل پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ این پروژه در جنوب غربی میدان آزادی و در زمینی به مساحت 5200 متر مربع احداث شده است و هدف اصلی آن ساماندهی مشاغل به خصوص مشاغل مرتبط به خدمات خودرویی در بلوار امام خمینی(ره)، کاهش بار ترافیکی معابر، جلوگیری از آلودگی های صوتی و محیطی و همچنین بهبود سیمای بصری شهر است.

آخرین افتتاح پروژه های شهرداری پرند در دوران مدیریت دکتر اله یاری // شهردار پرند استعفای خود را تقدیم رئیس شورا کرد

آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ چهار پروژه شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند، پیش از ظهر روز سه شنبه 18 مهر ماه با حضور امام جمعه پرند، فرماندار رباط کریم، فرمانده سپاه حیدر کرار(ع)، شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، مدیران شرکت عمران، مسئولان قضایی و انتظامی و ... به افتتاح و بهره برداری رسید.

دکتر اله یاری که طی دو سال مدیریت خود در شهرداری پرند، کارنامه درخشانی را به جای گذاشت و بزودی بر کرسی مدیریت شهرداری رباط کریم تکیه خواهد زد، در پایان مراسم امروز، استعفای خود را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند کرد.

دکتر اله یاری در سخنرانی خود، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر پرند، دستاوردهای شهرداری طی این دو سال را حاصل همدلی و همراهی اعضای شورا و تلاش های پرسنل شهرداری دانست و گفت: امروز سه پروژه دیگر که همگی آنها مورد نیاز شهروندان فهیم پرند است افتتاح و به بهره برداری می رسد و یک پروژه نیز رونمایی می شود.

شهردار پرند افزود: افتتاح مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم و شهربازی فدک و همچنین بهره برداری از پل هوایی بلوار شهید باهنر و رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره طولی کشور در شهر پرند، چهار پروژه ای است که با هدف بهبود سطح زیست شهری و رضایتمندی شهروندان به انجام رسید.

دکتر اله یاری اظهار کرد: طی این دو سال از هیچ کوششی برای خدمت به مردم عزیز پرند فروگذار نکرده ام و هر آنچه در توان داشتم برای توسعه زیرساخت ها و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در طبق اخلاص قرار دادم و امیدوارم توانسته باشم سهمی در پیشرفت این شهر با مردمان شریف و نجیب اش، داشته باشم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند نیز به سخنرانی پرداخت و خدمات ارزنده دکتر اله یاری را ستود و برای ایشان در ادامه مسیر، آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز در سخنانی از زحمات دکتر اله یاری طی این دو سال قدردانی کرد و گفت: شیرینی این افتتاحیه ها با استعفای شهردار به کاممان تلخ شد و ما آرزوی موفقیت برای بردار عزیزمان دکتر اله یاری در هر جایگاه و منصبی را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند تصریح کرد: خدا را شاکریم که اعضای محترم شورا با انتخاب خوب خود، امروز در پیشگاه خداوند متعال و مردم شریف پرند سربلند است و مطمئنا این روند را در دو سال باقی مانده از شورا ادامه می دهیم.

حجت الاسلام والمسملین محمد نیا با بیان اینکه پروژه مدیریت شهری پرند بر اساس نیاز سنجی و با هدف توسعه زیرساخت ها و رفع کمبودها صورت گرفته است، افزود: نمره قبولی دکتر اله یاری در پرند، ثمره همفکری، همدلی و همکاری اعضای محترم شورا و شهردار ساعی، کوشا و انقلابی پرند است و بر خود لازم می دانم از همکارانم در شورای اسلامی شهر برای این وفاق و همدلی کمال تشکر را داشته باشم.

در این مراسم همچنین از خانواده معظم شهیدان والا مقام فهندژ سعدی، پاکدل و فولادی آقاباقر با اهدای لوح و تندیس، تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط