سال جهش تولید با مشارکت مردم دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
تاکید دکتر اله یاری بر تلاش مضاعف و تکمیل پروژه ها

جلسه شورای معاونین شهرداری پرند عصر یکشنبه به ریاست دکتر اله یاری و با حضور کلیه معاونین و مدیران حراست و بازرسی شهرداری، در دفتر ایشان برگزار شد.

تاکید دکتر اله یاری بر تلاش مضاعف و تکمیل پروژه ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در این جلسه ضمن خداقوت به معاونین و مدیران شهرداری گفت: تا آخرین لحظه ای که در خدمت مردم خوب و فهیم پرند باشم، با تمام توان و قدرت در جهت پیشبرد امور و تکمیل پروژه ها اقدام نموده و از همه همکارانم در شهرداری نیز می خواهم که به مانند دو سال گذشته، امور محوله را با جدیت دنبال نمایند.

شهردار پرند تصریح کرد: طی این دو سال که توفیق خدمتگزاری به مردم فهیم و شریف پرند را داشته ام، تمام تلاش و توانم را برای توسعه متوازن زیرساخت ها و بهبود سطح کیفی خدمات و زیست شهری بکار گرفته و در مدت باقی مانده نیز از هیچ کوششی برای مردم نجیب پرند فروگذار نخواهم کرد.

دکتر اله یاری در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی در دست اجرا، اظهار داشت: تا کمتر از یک ماه آینده، پروژه مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم، آسفالت بلوار شهید چمران، پل هوایی عابر پیاده و شهربازی فدک به طور کامل افتتاح و به بهره برداری رسیده و روند احداث سایر پروژه ها نیز با سرعت و کیفیت بالا به پیش می رود.

شهردار پرند همچنین در خصوص سایر حوزه ها بیان داشت: از معاونین و مدیران خدمات شهری نیز می خواهم که به مانند قبل در نظافت محله ها، پاکسازی نخاله ها، نوسازی باکس های زباله، آبیاری و حفاظت از فضای سبز و سایر وظایف محوله، کوشا باشند.

شهردار پرند در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز خاطر نشان کرد: دیوارنگاره شکیل میدان آزادی و رونمایی از کتاب شهدای پرند، از اقدامات مهمی است که تا پایان ماه جاری به انجام می رسند.

در این جلسه هر یک از معاونین شهرداری به ارائه گزارش عملکرد حوزه خود پرداخته و در خصوص اقدامات یک ماه آینده، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

 

 



مطالب مرتبط