سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند

دکتر اله یاری: هیچ پروژه و کاری نباید بر زمین بماند // همه معاونین و مدیران با عزم راسخ برای پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری تلاش کنند

برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری پرند

 جلسه شورای معاونین شهرداری پرند، ظهر دوشنبه به ریاست دکتر اله یاری شهردار پرند و با حضور کلیه معاونین و مدیران شهرداری در دفتر ایشان برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری بر اهتمام جدی کلیه معاونت های شهرداری برای پیشبرد اهداف و برنامه های تعیین شده، تاکید کرد و گفت: از همه معاونین و مدیران شهرداری می خواهم تا با عزم راسخ امور محوله را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. 

شهردار پرند افزود: هیچ پروژه و کاری نباید بر زمین بماند و انتظار دارم که تمامی امور مطابق با برنامه زمانبندی و با کیفیت و دقت بالا به پیش برود. 

در این جلسه هر یک از معاونین و مدیران شهرداری گزارش عملکرد مجموعه خود را ارائه داده و پیرامون روند احداث و افتتاح پروژه های عمرانی، طرح جامع آبیاری پارک ها و بوستان ها در آستانه فصل تابستان، نحوه خدمات رسانی به شهروندان و ... گفتگو به عمل آمد. 

دکتر اله یاری نیز نکات لازم را برای بهبود روند فعالیت های شهرداری در حوزه های مختلف به معاونین و مدیران مربوطه یادآور شد و از آنها خواست که با جدیت و عزم راسخ در راستای رضایتمندی شهروندان گرامی گام بردارند.



مطالب مرتبط