سال جهش تولید با مشارکت مردم چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
بازدید مدیر کل دفتر امور شهری استانداری تهران و مدیر کل دفتر فنی استانداری از شهر پرند

دکتر هادی رحمتی: اقدامات شهرداری پرند در حوزه های مختلف ارزنده و قابل تقدیر است

بازدید مدیر کل دفتر امور شهری استانداری تهران و مدیر کل دفتر فنی استانداری از شهر پرند

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران به همراه مهندس مرادی مدیر کل فنی استانداری، دکتر اله یاری شهردار پرند و معاونین و مدیران شهرداری صبح روز سه شنبه از شهر پرند بازدید نمودند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر رحمتی و مهندس مرادی از پروژه های عمرانی شهرداری، ایستگاه آتش نشانی شهید لندی در فاز 6 بازدید و نحوه خدمات رسانی در مناطق تحت مدیریت شهرداری بازدید و ضمن قدردانی از زحمات دکتر اله یاری و معاونین ایشان، اقدامات شهرداری پرند در حوزه های مختلف را ارزنده و قابل توجه دانست. 

مراحل پایانی احداث پارک دو هکتاری فاز 3 ، میدان میوه و تره بار فاز 3 ، روند تکمیل ساختمان مرکزی شهرداری، احداث مسیر دسترسی و مراحل ساخت مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم از جمله پروژه های عمرانی شهرداری پرند بود که مورد بازدید قرار گرفت. 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران همچنین از ایستگاه آتش نشانی شهید لندی در فاز 6 و ماشین آلات و نردبان بلند مرتبه آتش نشانی بازدید و ضمن خدا قوت به آتش نشانان، ارتقاء آتش نشانی پرند به سازمان را تبریک گفت. 

آقای رحمتی پروژه ساماندهی مشاغل مزاحم در میدان آزادی را یک ضرورت مهم برای پرند دانست و تاکید نمود که در فازهای مختلف شهر نیز این پروژه به اجرا برسد. 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان بازدید خود از شهر پرند، اقدامات دکتر اله یاری را در حوزه های مختلف ستود و ابراز امیدواری کرد که روند پیشرفت و توسعه متوازن شهر پرند تداوم داشته باشد.



مطالب مرتبط