سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
تجلیل امام جمعه و شهردار پرند از اعضای شورای اسلامی
تجلیل امام جمعه و شهردار پرند از اعضای شورای اسلامی

به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی صورت گرفت؛ 

تجلیل امام جمعه و شهردار پرند از اعضای شورای اسلامی

 به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر، حجت الاسلام کاظمی امام جمعه و دکتر اله یاری شهردار پرند به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری با حضور در محل شورای اسلامی، با رئیس و اعضای شورا دیدار و از زحمات آنها قدردانی نمودند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در ابتدای این جلسه دکتر اله یاری ضمن تبریک روز ملی شوراها، از همفکری، همدلی و حمایت های سازنده اعضای شورای اسلامی پرند به منظور تحقق اهداف و برنامه های شهرداری تشکر نمود. 

دکتر اله یاری با اشاره به برخی از اقدامات شاخص مدیریت شهری طی 17 ماه اخیر بیان داشت: هر آنچه که شهرداری پرند در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و ... به انجام رسانده، مرهون همراهی، همفکری و تعامل سازنده اعضای محترم شورای اسلامی بوده است و امیدواریم که در مسیر خدمت رسانی به شهروندان گرامی به توفیقات بیشتری دست یابیم. 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه پرند نیز با تبریک روز ملی شوراها، روند فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر را مطلوب، امید بخش و در راستای توسعه و پیشرفت شهر دانست و گفت: اقدامات خوبی از سوی شهرداری و شورای شهر در حوزه های مختلف صورت گرفته که رضایت نسبی شهروندان را در پی داشته و همگی باید تلاش کنیم تا این روند ادامه یابد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا رئیس شورای اسلامی شهر پرند نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان، با اشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر تشکیل نهاد شورا، شوراهای اسلامی را تبلور مردم سالاری دینی دانست. 

رئیس شورای اسلامی شهر پرند در ادامه با قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: خدا را شاکریم که شورای پرند در سایه همدلی و تعامل مناسب و با انتخاب شهرداری شایسته و دلسوز، توانسته در مسیر توسعه متوازن و عادلانه گام بردارد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمد نیا افزود: اقدامات دکتر اله یاری شهردار پرند مورد تایید و رضایت شورا قرار دارد و ما با این انتخاب صحیح، به خود می بالیم و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف گام های بلندتر و استوارتری برای توسعه و آبادانی شهر برداریم. 

آقای حسین قهرمانی رئیس شورای اسلامی شهرستان رباط کریم و نایب رئیس شورای پرند نیز در جلسه فوق بیان داشت: مهمترین هدف اعضای محترم شورای اسلامی پرند، خدمت رسانی مطلوب و توسعه همه جانبه شهر است و در این مسیر تمام توان خود را بکار بسته ایم. 

آقای قهرمانی افزود: اگر به گذشته و زمان انتخاب دکتر اله یاری به عنوان شهردار پرند بازگردیم، بار دیگر قاطعانه ایشان را انتخاب خواهیم کرد و معتقدیم که اقدامات ایشان توانسته رضایت نسبی شهروندان را به دنبال داشته باشد. 

در ادامه این جلسه در خصوص مباحث مختلف شهری، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و در پایان نیز از اعضای محترم شورا قدردانی و تجلیل به عمل آمد.



مطالب مرتبط