سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
استقبال کم نظیر دانش آموزان از مرکز رویش و پارک ترافیک شهرداری پرند

استقبال کم نظیر دانش آموزان از مرکز رویش و پارک ترافیک شهرداری پرند

استقبال کم نظیر دانش آموزان از مرکز رویش و پارک ترافیک شهرداری پرند

توجه به امور آموزش شهروندی، توسعه مراکز و اجرای برنامه های آموزشی به ویژه برای دانش آموزان و کودکان، همواره یکی از مهمترین رویکردهای فرهنگی شهرداری پرند در دوره مدیریت دکتر اله یاری بوده است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در همین راستا مرکز رویش و پارک آموزش ترافیک پس از بهره برداری و احداث طی یک سال اخیر، میزبان صدها دانش آموز و کودک از سراسر شهرستان رباط کریم بوده است. 

دانش آموزان در مرکزرویش شهرداری پرند زیر نظر مربیان کار آزموده و متخصص، از طریق ایستگاه های بازی و کارگاه های آموزشی با مفاهیمی نظیر مهارت های رفتاری، شناخت احساسات، ارتباط موثر، مدیریت پرخاشگری و ... آشنا شده و اوقات مفرح و شادی را نیز سپری می کنند. 

همچنین پارک آموزش ترافیک از دیگر مراکز آموزش شهروندی شهرداری پرند است که به دستور دکتر اله یاری به عنوان اولین پارک آموزشی در پرند و منطقه احداث گردید. 

در این پارک نیز کودکان و دانش آموزان در فضایی شاد و جذاب و زیر نظر کارشناس پلیس راهور با مفاهیم اصلی و مهم راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند. 

لازم به ذکر است، اردوهای دانش آموزی مرکز رویش و پارک ترافیک تا 15 اردیبهشت ادامه دارد و خانواده های محترم نیز می توانند در تمامی طول سال جهت بهره مندی از آموزش های این دو مرکز، در زمان اداری با شماره 56720173 تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری به مرکز رویش واقع در فاز یک، بلوار امام خمینی ره، ضلع غربی پارک کودک مراجعه نمایند.



مطالب مرتبط