سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
مراحل پایانی پروژه های عمرانی شهرداری پرند در واپسین روزهای سال
مراحل پایانی پروژه های عمرانی شهرداری پرند در واپسین روزهای سال

3 پروژه شاخص به ایستگاه آخر رسید

دکتر اله یاری شهردار پرند عصر شنبه و در آخرین روزهای سال 1401 به همراه معاون عمرانی شهرداری از مراحل احداث پروژه های در دست اجرا بازدید و بر روند اجرایی آنها نظارت نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری، بر احداث پروژه ها مطابق با برنامه زمانبندی تاکید کرد و گفت: کیفیت و سرعت ساخت پروژه ها باید به طور توامان مورد توجه قرار بگیرد.

شهردار پرند افزود: پارک دو هکتاری واقع در فاز 3،  میدان میوه تره بار فاز 3 و احداث مسیر دسترسی میدان آزادی به ورودی جاده قدیم ساوه، از جمله پروژه هایی هستند که عملیات عمرانی آنها به ایستگاه پایانی رسیده و در اوایل سال آینده افتتاح و تقدیم مردم خوب پرند می شوند.

تعریض میدان شهید چمران در فاز 3 از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید دکتر اله یاری قرار گرفت. این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در بلوار شمالی شهر پرند به اجرا رسید و روند اجرایی آن رو به پایان بوده و پیش از سال جدید به اتمام می رسد.

شهردار پرند همچنین در بازدید از  ساختمان مرکزی شهرداری، روند اجرایی این پروژه شاخص را مورد بررسی قرار داد. ابنیه این پروژه به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله محوطه سازی، دیوار کشی پیرامونی و تجهیز عمرانی قرار دارد و سال آینده به بهره برداری می رسد.



مطالب مرتبط