سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
نهضت آسفالت در پرند بدون لحظه ای تعطیلی ادامه دارد

رخت عید برتن معابر پرند// خیابان های پرند با آسفالت جدید نونوار می شوند

نهضت آسفالت در پرند بدون لحظه ای تعطیلی ادامه دارد

شهردار پرند از اجرای عملیات گسترده آسفالت در معابر و محله های تحت مدیریت شهرداری خبر داد و گفت: روند آسفالت ریزی و بهسازی معابر در آستانه سال نو با شتاب و قدرت بیشتری دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام این خبر، گفت: آسفالت معابر یکی از مهمترین برنامه های شهرداری پرند به شمار می رود و بر همین اساس عملیات آسفالت ریزی و ترمیم خیابان های سطح شهر در آستانه #نوروز و #ایام_عید نیز به مانند گذشته با جدیت به اجرا می رسد.

شهردار پرند افزود: عملیات گسترده آسفالت معابر در راستای افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد خودروها و دست یافتن به استانداردهای مطلوب شهری صورت می گیرد و کلیه کوچه های خاکی را نیز شامل می شود.

دکتر اله یاری خاطر نشان کرد: طی سال جاری بسیاری از معابر اصلی و فرعی که #خاکی بوده و یا نیاز به ترمیم آسفالت داشته اند، مورد بهسازی و آسفالت ریزی قرار گرفته اند و این روند با شتاب بیشتری در ایام نوروزی و سال جدید ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، عملیات تراش و آسفالت ریزی روز جمعه در بلوار انقلاب اسلامی آغاز شد و در کلیه معابر مورد نیاز در فازهای صفر تا 3 نیز در دستور کار قرار دارد.



مطالب مرتبط