سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
استقبال بی نظیر و هزاران نفری شهروندان پرند از کارناوال نوروزی شهرداری
استقبال بی نظیر و هزاران نفری شهروندان پرند از کارناوال نوروزی شهرداری

حرکت کارناوال نوروزی و اقوام ایران زمین در شهر پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی، با استقبال گسترده و جمعیت انبوه و هزاران نفری شهروندان به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ آخرین روز از #کارناوال_نوروزی شهرداری عصر پنج شنبه با دهها برنامه شاد و مفرح در میان استقبال بی سابقه و گسترده شهروندان و با حضور آقای کسمرادی عضو شورای پرند، آقای درختی معاون فرهنگی و سایر مدیران شهرداری از میدان امام خمینی ره تا پارک فدک برگزار شد.

میزان #استقبال شهروندان عزیز پرند از این کارناوال فراتر از انتظار و به حدی بود که مسیر میدان استقلال تا چهارراه فدک با انبوه جمعیت مواجه شد و شهروندان با همراهی کارناوال در پارک فدک حضور یافته و در جشنواره نوروزی شرکت نمودند.

کاروان اقوام ایرانی، شادی پیمایی عروسک های بلند قامت، موسیقی های محلی و نوروزی، نمایش عروسکی عمو نوروز و ...، بخشی از برنامه های جذاب و شاد این کارناوال بود که لحظات خاطره انگیزی را برای شهروندان پرند به ویژه کودکان رقم زد.

در #کارناوال_نوروزی شهرداری پرند بیش از 50 عروسک با نماد های عید نوروز و سفره هفت سین به هنرنمایی پرداختند و پرچم های مقدس کشورمان در بین شهروندان توزیع و زینت بخش این جشنواره بود.

در برگزاری کارناوال و جشنواره نوروزی شهرداری و شورای اسلامی پرند، همکاری و مساعدت پلیس راهور و نیروی انتظامی قابل توجه بود که جای قدردانی دارد.



مطالب مرتبط