سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
تکریم خانواده های معظم شهدا از سوی مدیران شهر پرند

دکتر اله یاری: شهدا به معنای واقعی کلمه درس ایثار، ایمان، آزادگی و از خودگذشتگی را معنا کردند

تکریم خانواده های معظم شهدا از سوی مدیران شهر پرند

به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا، مدیران شهر پرند با حضور در منزل 4 شهید گرانقدر کشورمان با خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این دیدار که حجت الاسلام دکتر کاظمی امام جمعه، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پرند، دکتر اله یاری شهردار، آقای قهرمانی نایب رئیس شورای اسلامی پرند، فرماندهان سپاه و معاونین و مدیران شهرداری حضور داشتند، خانواده معظم شهیدان محمد رضا احمدی، داود جزینی، محمد رضایی و شهید عالی یوسفی مورد تکریم قرار گرفتند.

دکتر اله یاری شهردار پرند در جریان این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان، بیان داشت: شهدای عزیز با از خودگذشتگی و تقدیم جان خود، عزت و آزادگی و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

شهردار پرند تکریم خانواده معظم شهدا را از وظایف مهم مسئولان دانست و افزود: امروز هر چه داریم از خون پاک شهدا است و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا کوچکترین کاری است که باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر اله یاری در ادامه گفت: همه ما وظیفه داریم تا جانفشانی ها و از خود گذشتگی های شهدای عزیزمان را ارج نهاده و آن را سینه به سینه برای نسل های آینده روایت کرده و به یادگار بگذاریم.

در جریان این دیدار ها، سایر مسئولان شهر پرند ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و با اهدای لوح از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آوردند.



مطالب مرتبط