سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
شهر پرند، زیبا و سبز به استقبال سال جدید می رود

کاشت هزاران درخت و بوته گل در طرح ستاد استقبال از بهار

شهر پرند، زیبا و سبز به استقبال سال جدید می رود

دکتر اله یاری شهردار پرند از فعالیت های گسترده شهرداری در حوزه فضای سبز خبر داد و گفت: بیش از 32000 درخت، درختچه و بوته گل های فصلی در قالب ستاد استقبال از بهار در بوستان ها، میادین و بلوار های سطح شهر در حال کاشت است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری اظهار کرد: کاشت گل های فصلی و درختکاری در آستانه سال جدید به طور ویژه و با هدف زیباسازی سیمای بصری شهر و ایجاد فضای دلنشین در سطح شهر اجرا می شود.

شهردار پرند تاکید کرد: زیباسازی سیما و منظر شهری، نقش بسزایی در افزایش نشاط و سرزندگی شهروندان گرامی دارد و در همین راستا با کاشت هزاران بوته گل سعی داریم تا حال و هوای عید در شهر پرند بیش از پیش نمایان شود.

دکتر اله یاری افزود: تزئین پارک ها، بوستان ها و بلوار های سطح شهر با سبدهای گل و همچنین طرح فرش گل از دیگر اقداماتی است که در قالب ستاد استقبال از بهار در دست اجرا قرار دارد.

شهردار پرند در ادامه از کاشت درخت و درختچه های مثمر نظیر سیب، پسته، توت، زیتون تلخ و ... در پرند خبر داد و گفت: از آنجا که در بهترین زمان برای کاشت درخت قرار داریم و با توجه به نیاز اساسی پرند به توسعه عرصه های فضای سبز، طرح کاشت درخت و نهال با جدیت در دستور کار شهرداری قرار دارد.



مطالب مرتبط