سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
12 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهر پرند افزوده می شود
 12 دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهر پرند افزوده می شود

دکتر اله یاری شهردار پرند از خرید 12 دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 12 دستگاه اتوبوس جدید با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان از سوی شهرداری خریداری شده که به زودی وارد چرخه خدمات رسانی می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی همواره یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری و شورا به شمار می رود، اظهار کرد: مطمئنا با ورود این اتوبوس ها بخشی از مشکلات و دغدغه ها در حوزه حمل و نقل مرتفع می شود.  

شهردار پرند با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه، تصریح کرد: طی یکسال و نیم اخیر تلاش های زیادی برای سامان دهی، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی صورت داده ایم که اختصاص 5 میلیارد تومان برای تعمیر اتوبوس ها، ایجاد خط داخلی اتوبوس از ایستگاه ریل باس به فاز 6، انتقال پرونده های حمل و نقل از رباط کریم به شهرداری پرند، اختصاص یارانه و کمک به راننندگان محترم و ... بخشی از این تلاش ها به شمار می رود.

دکتر اله یاری در پایان خاطرنشان کرد: روند خرید #اتوبوس_های نو در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت و همه تلاشمان را به منظور بهبود وضعیت خدمات رسانی و ایجاد رضایتمندی شهروندان در این حوزه معطوف نموده ایم.



مطالب مرتبط