سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
مراسم روز درختکاری در پرند برگزار شد

توزیع 3000 و کاشت 31750 درخت، درختچه و نهال مثمر در پرند توسط شهرداری

مراسم روز درختکاری در پرند برگزار شد

دکتر اله یاری شهردار پرند:

فضای سبز نبض زندگی شهری و یک ضرورت مهم است // تلاش های گسترده ای برای توسعه سرانه های فضای سبز صورت گرفته است

همزمان با 15 اسفند و آغاز هفته منابع طبیعی، مراسم درختکاری در پرند به همت شهرداری و شورای اسلامی و با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و جمعی از هنرمندان، دانش آموزان و شهروندان ارجمند در ضلع شمالی بوستان مشاهیر برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این مراسم حجت الاسلام کاظمی امام جمعه، دکتر اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره محیط زیست رباط کریم و جمعی از شهروندان حضور داشته و به طور نمادین 14 درخت با یاد و نام شهدای گرانقدر غرس شد.

دکتر اله یاری در جریان برگزاری این مراسم با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری پرند برای توسعه و افزایش سرانه های فضای سبز بیان داشت:  بدون تردید توسعه فضای سبز یک ضرورت و اصل مهم به ویژه برای شهر جدید پرند به شمار می رود و از همین رو شهرداری طی یک سال اخیر مجموعه اقدامات گسترده ای را نظیر کاشت درخت و درختچه های مثمر در سطح شهر صورت داده است.

شهردار پرند در ادامه گفت: امروز به مناسبت روز درختکاری بیش از 3000 هزار اصله درخت و درختچه مثمر شامل انار، سیب، توت و پسته در بین شهروندان گرامی توزیع گردید و در تداوم اقدامات شهرداری برای توسعه عرصه های فضای سبز، قریب به 32000 درخت و درختچه مثمر نیز طی دو ماه آینده در مناطق تحت مدیریت شهرداری کاشته خواهد شد.



مطالب مرتبط