سال جهش تولید با مشارکت مردم جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه مهم و شاخص در پرند
افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه مهم و شاخص در پرند

دکتر اله یاری شهردار پرند:
مصمم به توسعه_متوازن و همه جانبه در پرند هستیم // شمار پروژه های عمرانی شهرداری و شورای پرند به 33 پروژه رسید
آیین افتتاح و گلنگ زنی 4 پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی پرند، عصر امروز با حضور دکتر شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران و مدیران استانداری، آقای بهرامی مدیر کل امور مالیاتی غرب استان تهران، حجت الاسلام دکتر کاظمی امام جمعه پرند، دکتر احمدی فرماندار رباط کریم، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه رباط کریم، سرهنگ پیله ور جانشین فرماندهی سپاه پرند، دکتر اله یاری شهردار و اعضای شورای اسلامی پرند، مدیران شرکت عمران و سایر مسئولان شهری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در مراسم افتتاح و گلنک زنی پروژه های عمرانی مدیریت شهری، بر توسعه متوازن و  عادلانه محور در تمامی فازهای پرند تاکید کرد و گفت: طی یکسال و نیم اخیر مهمترین دغدغه شهرداری و شورا، توسعه همه جانبه و خدمت رسانی به همه مردم عزیز پرند بوده است.
شهردار پرند با تشریح پروژه های مدیریت شهری، بیان داشت: امروز دو پروژه شاخص و کاربردی که از نیازهای اساسی شهروندان به شمار می روند افتتاح و دو پروژه دیگر نیز کلنگ زنی شد که اعتبار این 4 پروژه جمعا 55 میلیارد تومان است.
دکتر اله یاری اظهار کرد: اولین #میدان_میوه_و_تره_بار شهرداری پرند در فاز 6 به مساحت 3200 متر مربع و همچنین بزرگترین و مجهزترین #بوستان_بانوان شهر پرند با امکانات ورزشی و رفاهی و محیطی آرام، امن و دلنشین با 13000 متر مربع، دو پروژه ای بود که امروز افتتاح و تقدیم مردم شریف و عزیز پرند شد.
سکاندار مدیریت شهری پرند در ادامه تصریح کرد: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهمترین دغدغه های شهرداری و شورای پرند بوده است و طی مدت اخیر اقدامات متعددی در این خصوص صورت گرفته و اکنون نیز اولین #پایانه_مسافرتی_درون شهری و #واحد_موتوری شهرداری در فاز 5 کلنگ زنی و احداث آنها با هدف توسعه شبکه حمل و نقل عمومی در فازهای مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.
دکتر اله یاری با بیان اینکه طی یکسال و نیم اخیر 33 #پروژه_عمرانی در حوزه های مختلف احداث شده است، بیان داشت: از زمان حضور بنده در شهرداری پرند، با کمک و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، سعی در #توسعه_عادلانه_و_متوازن و همه جانبه داشته ایم و برای تحقق این امر مهم، همه اقشار جامعه را در نظر گرفته و در تمام حوزه های ورزشی، فرهنگی، خدماتی و ... پروژه های متعددی همچون مرکز رویش کودکان، مجموعه شهربانو، پارک بانوان، مجموعه های ورزشی و زمین های بازی و ... را احداث و راه اندازی کرده ایم.
شهردار پرند ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان، تصریح کرد: رویکرد شهرداری و شورای پرند صرفا معطوف به فازهای صفر تا 3 نیست و با وجود آنکه هنوز سایر فازها تحویل شهرداری نشده است اما چندین پروژه عمرانی با هدف #توسعه_عادلانه_و_متوازن در فازهای مسکن مهر اجرا کرده ایم و مصمم هستیم این روند را ادامه دهیم.



مطالب مرتبط