سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
پرند روی ریل توسعه و آبادانی
پرند روی ریل توسعه و آبادانی

3 پروژه مهم و شاخص به همت شهرداری و شورای اسلامی پرند افتتاح و کلنگ زنی می شود
دکتر اله یاری شهردار پرند از افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه شاخص و کاربردی در روز سه شنبه نهم اسفند ماه با حضور  مسئولان استانی، شهرستان رباط کریم و شهر پرند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری در این خصوص بیان داشت: شهرداری پرند به طور همزمان چندین پروژه عمرانی را با هدف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و #توسعه و #توزیع_عادلانه امکانات در همه نقاط شهر، در دست اجرا دارد که روز سه شنبه 2 پروژه افتتاح و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود.
دکتر اله یاری افزود: #میدان_میوه_و_تره بار فاز 6 در بلوار امام علی(ع) با مساحت 3200 متر مربع یکی از چندین پروژه شهرداری و شورا در فازهای مسکن مهر است که با هدف برخورداری شهروندان عزیز این فاز از مراکز خرید ارزان و استاندارد، فردا به افتتاح می رسد.
شهردار پرند همچنین به افتتاح #بوستان_بانوان در جنوب فاز 2 اشاره کرد و گفت: این بوستان مجهز به منظور فراهم نمودن فضای مناسب و امن برای بانوان گرامی و با در اختیار داشتن امکانات متعدد رفاهی و ورزشی نظیر آمفی تئاتر، سالن اسپا، پیست دوچرخه سواری و پیاده روی، زمین تنیس و بدمینتون، میز های پینگ پنگ و ... در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع احداث و فردا افتتاح می شود.
دکتر اله یاری در ادامه با تاکید بر لزوم ساماندهی #حمل_و_نقل عمومی به ویژه در فازهای مسکن مهر، از کلنگ زنی نخستین #پایانه_درون_شهری در زمینی به مساحت 13000 متر مربع خبر داد و گفت: شهر پرند تنها دو پایانه استاندارد دارد و فازهای مسکن مهر با وجود جمعیت فراوان فاقد هرگونه پایانه مسافرتی است.
شهردار پرند افزود: از آنجا که وجود پایانه و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی یکی از مهمترین الزامات توسعه شبکه حمل و نقل عمومی به شمار می رود، شهرداری پرند اولین #پایانه_درون_شهری را در فاز های مسکن مهر و در جنوب شهرک آفتاب کلنگ زنی و احداث می نماید.
دکتر اله یاری با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری و شورا در فاز 3 نیز تصریح کرد: از زمان واگذاری مدیریت این فاز به شهرداری، چندین پروژه عمرانی را جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دادیم که احداث اولین #میدان_میوه_و_تره_بار در زمینی به مساحت 4500 متر مربع و همچنین #پارک_دو_هکتاری در فاز 3 به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسند.
سکاندار مدیریت شهری پرند همچنین در خصوص پروژه عظیم و شاخص #مسیر_دسترسی میدان آزادی به جاده قدیم، اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان با هدف رفع معضل ترافیکی پس از 10 سال به همت شهرداری و شورا در دست اجرا قرار گرفت و تا اوایل سال آینده افتتاح می شود.
 



مطالب مرتبط