سال جهش تولید با مشارکت مردم پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
پروژه های عمرانی شهرداری پرند قابل توجه، کاربردی و ارزنده است
پروژه های عمرانی شهرداری پرند قابل توجه، کاربردی و ارزنده است

️مهندس عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به همراه مهندس گورابی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها و مهندس احمد مرادی مدیر کل دفتر فنی استانداری، پیش از ظهر پنج شنبه از پروژه های عمرانی شهرداری و شورای اسلامی پرند بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این بازدید که با حضور دکتر اله یاری شهردار، حجت الاسلام والمسلمین محمدنیا رئیس شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران عمرانی شهرداری همراه بود، برخی از پروژه های عمرانی مدیریت شهری پرند مورد بازدید معاون و مدیران کل استانداری تهران قرار گرفت.

مهندس ملکی در این بازدید ضمن خداقوت و قدردانی از فعالیت های عمرانی شهرداری پرند، پروژه های در دست احداث را ارزنده و کاربردی ارزیابی کرد و گفت: توسعه زیرساخت ها در شهر جدید پرند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اجرای پروژه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، رفاهی و ... ابراز امیدواری کرد که با اقدامات عمرانی شهرداری پرند بخشی از نیازهای اساسی شهروندان مرتفع شود.

گفتنی است، روند احداث مسیر دسترسی میدان آزادی به ورودی جاده قدیم ساوه، بوستان مجهز بانوان در جنوب فاز 2، پارک دو هکتاری فاز 3، میادین میوه و تره بار در فازهای 3 و 6 و ... از جمله پروژه های شاخصی بودند که امروز مورد بازدید مقامات استانداری قرار گرفتند.



مطالب مرتبط